U mnogim se pogonima moment asinkronog motora prenosi na opterećenje kroz složene mehaničke veze koje proizvode početno opterećenje. U takvim slučajevima, da bi se utvrdila krivulja magnetizacije testom praznog hoda, potrebno je odvojiti motor od prijenosnika, što je skupo i dugotrajno. U pokušaju da se izbjegne mehaničko odvajanje motora u slučaju sustava dizalica za dizalice, u ovom se radu predlaže metoda za identifikaciju krivulje magnetizacije indukcijskog stroja s neizravnim tokom rotora (IRFO) u uvjetima niskog opterećenja. Osnovnoj strukturi IRFO upravljačkog pogona dodana su dva regulatora toka s procijenjenom povratnom veličinom. Jedan od ovih kontrolera koristi se za kontrolu željene radne točke na krivulji magnetizacije, a drugi za on-line prilagodbu položaja referentnog okvira. Predloženi algoritam implementiran je u komercijalni pogon kao dio modula za samopokretanje. Nakon toga identificirana je krivulja magnetizacije indukcijskog motora od 22 kW i uspoređena s onom dobivenom testom praznog hoda. Razmotrena je i osjetljivost metode na moment opterećenja i prijelazni induktivitet.