Sažetak
U ovom radu dan je opsežan optimizacijski model za podršku odlučivanju o elektrifikaciji sustava javnog prijevoza. Osnovna je pretpostavka da se tranzicijom upravlja centralno. Ova pretpostavka zajedno s prilično determinističkom prirodom javnog prijevoza u usporedbi s privatnim omogućuje holistički pristup u prijelazu na potpuno električni sustav. Model se sastoji od sljedećih komponenti: elektrifikacije autobusa, izgradnje stanica za punjenje i pojačanja električne mreže. Ove investicijske komponente kombinirane su s planiranim operativnim troškovima koji se odnose na cijenu energije korištene za punjenje i zajedno daju holistički model za planiranje prijelaza.

Izvanredni profesor | Katedra za električne mreže i postrojenja
Izvanredni profesor na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu, gdje predaje kolegije vezane za područje inženjerske ekonomike, elektroenergetskih mreža i strojnog učenja. Njegovo istraživanje je vezano uz primjenu naprednih optimizacijskih metoda i metoda strojnog učenja u problemima analize i planiranja rada elektroenergetskog sustava.

Redoviti profesor | Katedra za električne mreže i postrojenja
Redoviti profesor na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu, s istraživačkim interesima koji uključuju optimizaciju i planiranje razvoja elektroenergetskih sustava, integraciju obnovljivih izvora energije (OIE), modeliranje tržišta električne energije, te općenito primjenu metoda optimizacije na rješavanje složenih tehno-ekonomskih problema.

Redoviti profesor u trajnom zvanju | Katedra za električne mreže i postrojenja