Da bi se povećala snaga trofaznih kaveznih asinkronih motora, uz ograničen iznos napona napajanja, u praksi se za pogon radnih mehanizama često koristi paralelni rad više strojeva. Ovisno o vrsti radnog mehanizma moguće su sljedeće tri varijante: (1) motori su međusobno povezani preko elastične spojke što je karakteristično za distribuirani raspored strojeva u prostoru, (2) motori su povezani preko krute spojke pri čemu su međusobne varijacije u brzini vrtnje strojeva minimalne, i (3) uobičajeno rješenje kada se želi povećati pouzdanost i raspoloživost pogona paralelna izvedba statorskog namota, tj. stroj sa zajedničkim rotorom. U radu se promatra danas najčešća izvedba indirektnog pretvarača frekvencije te načini i protokoli s kojima komuniciraju pretvarači. Dan je osvrt na skalarno i vektorsko upravljanje strojem s i bez povratne veze po brzini vrtnje u različitim režimima rada. Za potrebe istraživanja, u laboratoriju za električne strojeve i pogone FESB-a, realizirana je maketa dvonamotnog elektromotora snage 2x5.5 kW. Opisani su sastavni dijelovi i princip rada 4-kvadrantnog ispitnog stola korištenog za potrebe generiranja različitih režima rada. Na kraju su prikazani dobiveni eksperimentalni rezultati.