Ovaj rad predstavlja usporedbu performansi četiri najčešće korištena dinamička modela olovnih baterija koji se temelje na odgovarajućem ekvivalentnom krugu. To su naime Thevenin model, model dualne polarizacije (DP) (također poznat kao poboljšani Thevenin model), partnerstvo za novu generaciju vozila (PNGV) model i opći nelinearni (GNL) model. Modeli ekvivalentnog kruga (ECM) naširoko se koriste za modeliranje, simulaciju i procjenu stanja napunjenosti (SOC) baterijskih sustava zbog činjenice da su fizičke varijable u ECM-ovima lako razumljive i intuitivne. Parametri ECM-ova mogu se modelirati kao konstantni ili ovisni o pokazateljima stanja baterije, kao što su SOC, temperatura, zdravstveno stanje (SOH), režim rada itd. U ovoj studiji, vrijednosti ECM parametara su bile određeno iz testova pulsnog naboja i pulsnog pražnjenja provedenih na pet različitih razina SOC-a unutar raspona 50%-90%, a zatim aproksimiranih polinomskim funkcijama drugog reda. Odgovarajući simulacijski modeli razvijeni su u okruženju MATLAB Simulink, a njihova je točnost procijenjena usporedbom s eksperimentalnim rezultatima dobivenim i obrađenim pomoću upravljačke ploče DS1104 (dSpace).